Νέα- Ανακοινώσεις

8/2/2019
 
Συνεχίζοντας την συνεργασία  με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου, πραγματοποιήθηκε παρέμβαση, για τους μαθητές του Α2 μαθητικού τμήματος με θέμα «Όταν είμαι ο εαυτός μου μπορώ…». Οι μαθητές  μέσα από παραμύθι, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες μίλησαν για την διαφορετικότητα, αναγνώρισαν τις δικές τους ικανότητες και επιβράβευσαν τους συμμαθητές τους για τις ικανότητες τις οποίες...
 
8/2/2019
Συνεχίζοντας την συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου, με δράσεις για τους μαθητές, το Κέντρο μας πραγματοποίησε μια ακόμα βραχεία παρέμβαση, με θέμα «Βλέποντας μέσα από τα μάτια του άλλου», για τους μαθητές του Γ1 μαθητικού τμήματος. Η παρέμβαση είχε διάρκεια δυο μαθητικές ώρες και οι μαθητές μέσα από παιχνίδια με κάρτες και βιωματικές δραστηριότητες προσπάθησαν να κατανοήσουν...
 
8/2/2019
 
Η Maya Angelou, γνωστή Αφροαμερικανίδα ποιήτρια, έχει πει…….               …………«θα πρέπει να ξέρουμε όλοι ότι η διαφορετικότητα κεντάει ένα πλούσιο χαλί και πρέπει να καταλάβουμε πως όλοι οι κόμποι του χαλιού έχουν ισότιμη αξία ανεξάρτητα από το χρώμα τους». Όλα τα παιδιά καλούνται σήμερα να συνυπάρξουν σε μια κοινωνία και σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα. Και δεν καλούνται απλά να...
 
7/2/2019
Συνεχίζοντας την συνεργασία με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Άργους το Κέντρο μας, την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου, πραγματοποίησε μια ακόμα βραχείες παρεμβάσεις με τίτλο «Όταν ένα άγγιγμα με ενοχλεί…», μια για τους μαθητές του Β2 μαθητικού τμήματος. Τα παιδιά αναγνώρισαν τα ασφαλή και μη ασφαλή αγγίγματα καθώς και το δικαίωμά τους να λένε όχι όταν κάτι τα ενοχλεί. Στη συνέχεια όρισαν τον προσωπικό τους...
 
7/2/2019
 
Συνεχίζοντας την συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Σκαφιδακίου, με δράσεις για τους μαθητές, το Κέντρο μας πραγματοποίησε την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου, μια ακόμα βραχεία παρέμβαση, με θέμα «Βλέποντας μέσα από τα μάτια του άλλου», για τους μαθητές της Γ τάξης. Η παρέμβαση είχε διάρκεια δυο μαθητικές ώρες και οι μαθητές μέσα από παιχνίδια με κάρτες και βιωματικές δραστηριότητες προσπάθησαν να...
 
7/2/2019
Όταν είμαι ο εαυτός μου μπορώ να κάνω πολλά πράγματα. Και μπορώ να τα κάνω καλυτέρα, πιο ευχάριστα και πιο αποτελεσματικά. Όταν είμαι ο εαυτός μου μπορώ να είμαι πιο αισιόδοξός, πιο χαρούμενος και πιο δημιουργικός. Και όλα αυτά γιατί απλά είμαι «εγώ». Συνεχίζοντας την συνεργασία  με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου,  την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε παρέμβαση, για τους μαθητές...
 
6/2/2019
 
Συνεχίζοντας τη συνεργασία μας με το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αδριανού, πραγματοποιήθηκαν, δυο βραχείες παρεμβάσεις με θέμα «Μαθαίνω να αντιστέκομαι …μπορώ να επιλέγω» για τους μαθητές των Δ1 και Δ2 μαθητικών τμημάτων, αντίστοιχα, την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου. Στόχος της κάθε παρέμβασης ήταν, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά να αναγνωρίσουν τους τρόπους λήψης απόφασης και αντίστασης...
 
5/2/2019
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το Δημοτικό Σχολείο Νέας Τίρυνθας, υλοποιήθηκαν δυο βραχύχρονα προγράμματα, με θέμα  «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ». Το ένα για τους μαθητές της Α τάξης και το δεύτερο για τους μαθητές των Β και Γ τάξεων. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να...
 
4/2/2019
 
Συνεχίζοντας, για μια ακόμα σχολική χρονιά την συνεργασία με το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Αραχναίου, με δράσεις για τους μαθητές, το Κέντρο μας πραγματοποίησε την Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου, μια ακόμα βραχεία παρέμβαση, με θέμα «Βλέποντας μέσα από τα μάτια του άλλου», για όλους τους μαθητές. Η παρέμβαση είχε διάρκεια δυο ώρες και οι μαθητές μέσα από παιχνίδια με κάρτες και βιωματικές...
 
4/2/2019
Συνεχίζοντας την συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Τολού το Κέντρο μας, πραγματοποίησε δυο ακόμα βραχείες παρεμβάσεις με τίτλο «Όταν ένα άγγιγμα με ενοχλεί…», μια για τους μαθητές της Α τάξης και μια για αυτούς της Γ τάξης. Τα παιδιά αναγνώρισαν τα ασφαλή και μη ασφαλή αγγίγματα καθώς και το δικαίωμά τους να λένε όχι όταν κάτι τα ενοχλεί. Στη συνέχεια όρισαν τον προσωπικό τους χώρο σαν μια...
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 55 από 61 Επόμενο Τέλος