18/4/2019
Μια ακόμα βραχεία παρέμβαση- ανοιχτή συζήτηση, για τους γονείς μαθητών, πραγματοποίησε το Κέντρο μας, με θέμα «Όταν τα όρια και οι κανόνες γίνονται σύμμαχοι, στο μεγάλωμα των παιδιών», μετά από αίτημα των εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Λυγουριού, την Τετάρτη 17 Απριλίου, στο χώρο του σχολείου.
Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν για τα όρια και τους κανόνες που θέτουν...
|
18/4/2019
Συνεχίζοντας την συνεργασία με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου το Κέντρο μας, ολοκλήρωσε και την τρίτη βραχεία παρέμβαση με θέμα «Όταν ένα άγγιγμα με ενοχλεί…», μια για τους μαθητές του Β3 μαθητικού τμήματος, αυτήν την φορά, την Πέμπτη 18 Απριλίου.
Τα παιδιά αναγνώρισαν τα ασφαλή και μη ασφαλή αγγίγματα καθώς και το δικαίωμά τους να λένε όχι όταν κάτι τα ενοχλεί.
Στη συνέχεια όρισαν τον...
|
18/4/2019
Στα πλαίσια εφαρμογής βραχύχρονων προγραμμάτων στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου, οι μαθητές των δυο τμημάτων της ΣΤ τάξης, συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Ένα βήμα πριν το Γυμνάσιο» το οποίο στηρίζεται στο υλικό «Γυμνάσιο ερχόμαστε!!!» των Κέντρο Πρόληψης Ζωγράφου και Κέντρου Πρόληψης «Σταθμός» Καλλιθέας, Μοσχάτου-Ταύρου.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε σε τρεις δίωρες συναντήσεις, για κάθε μαθητικό...
|
14/6/2022
Μια ακόμα βραχεία παρέμβαση- ανοιχτή συζήτηση για γονείς, πραγματοποίησε το Κέντρο μας, με θέμα «Όταν τα όρια και οι κανόνες γίνονται σύμμαχοι», μετά από αίτημα του 10ου Νηπιαγωγείου Άργους, την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022.
Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν για τα όρια και τους κανόνες που θέτουν στα παιδιά τους, τις συνέπειες που ορίζουν, το πόσο απαραβίαστα ή ευέλικτα είναι και...
|
17/4/2019
Συνεχίζοντας την συνεργασία με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Άργους το Κέντρο μας, πραγματοποίησε μια ακόμα βραχεία παρέμβαση με θέμα «Όταν ένα άγγιγμα με ενοχλεί…», μια για τους μαθητές του Β3 μαθητικού τμήματος, αυτήν την φορά, την Τετάρτη 17 Απριλίου.
Τα παιδιά αναγνώρισαν τα ασφαλή και μη ασφαλή αγγίγματα καθώς και το δικαίωμά τους να λένε όχι όταν κάτι τα ενοχλεί.
Στη συνέχεια όρισαν τον...
|
17/4/2019
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το Δημοτικό Σχολειό Αρχαίας Επιδαύρου, υλοποιήθηκαν δυο ακόμα βραχύχρονα προγράμματα, με θέμα «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», για τους μαθητές των Α και Β τάξεων αντίστοιχα.
Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν...
|
17/4/2019
Στα πλαίσια εφαρμογής βραχύχρονων προγραμμάτων στο Δημοτικό Σχολείο Νέας Τίρυνθας, οι μαθητές της ΣΤ τάξης, συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Ένα βήμα πριν το Γυμνάσιο» το οποίο στηρίζεται στο υλικό «Γυμνάσιο ερχόμαστε!!!» των Κέντρο Πρόληψης Ζωγράφου και Κέντρου Πρόληψης «Σταθμός» Καλλιθέας, Μοσχάτου-Ταύρου.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε σε τρεις δίωρες συναντήσεις, στις 2, 12 και 17 Απριλίου, με...
|
17/4/2019
Ένας κήπος, 11 γάτες, ένας ιατρός, μια επίσημη καλεσμένη και ένας γάτος πειρασμός, συνθέτουν το σκηνικό για το παραμύθι ΄΄Ο Κήπος με τις 11 γάτες΄΄.
Ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο για παιδιά νηπιαγωγείου όπου μέσα από 12 ιστορίες – περιπέτειες αναδεικνύονται θέματα όπως: ευτυχία, περιέργεια, μαγικό φίλτρο, απώλεια, ομαδικότητα, συνεργασία, αλληλεγγύη, φιλία, επιρροές, διαφορετικότητα, ψέμα,...
|
16/4/2019
Το Κέντρο μας ανταποκρίθηκε στο αίτημα του Γυμνασίου Ερμιόνης, για την υλοποίηση παρεμβάσεων στα πλαίσια της θεματικής εβδομάδας 15 Απριλίου- 19 Απριλίου 2019, και έτσι πραγματοποιήθηκαν τρεις βραχείες παρεμβάσεις- συζητήσεις, για τους μαθητές όλων των τάξεων, με θέμα «Οι εξαρτήσεις στη ζωή μας».
Η κάθε βραχεία παρέμβαση – ανοιχτή συζήτηση, με τους μαθητές, που η διάρκεια της ήταν ...
|
11/4/2019
Το Κέντρο μας συμμετείχε για μια ακόμα φορά στην διεξαγωγή της «Πανελλήνιας έρευνας στο σχολικό πληθυσμό για τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες εξαρτητικές συμπεριφορές - Έρευνα ESPAD 2019», που υλοποιήθηκε την περίοδο Φεβρουάριος - Απρίλιος 2019.
Ειδικότερα, στην Αργολίδα, που την ευθύνη οργάνωσης της έρευνας και χορήγησης - συλλογής των ερωτηματολογίων είχε το Κέντρο μας,...
|