Νέα- Ανακοινώσεις

14/12/2018
 
Συνεχίζοντας, την συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, το Κέντρο μας πραγματοποίησε πρόγραμμα, με θέμα «Βλέποντας μέσα από τα μάτια του άλλου», για τους μαθητές της Δ τάξης. Κατά την διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές μέσα από παιχνίδια με κάρτες και βιωματικές δραστηριότητες προσπάθησαν να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των ανθρώπων, να αναγνωρίσουν τις ομοιότητες και τις...
 
12/12/2018
Συνεχίζοντας τη συνεργασία μας, για μια ακόμα σχολική χρονία, με το Δημοτικό Σχολείο Λυρκείας, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου, βραχεία παρέμβαση με θέμα «Μαθαίνω να αντιστέκομαι …μπορώ να επιλέγω» για τους μαθητές των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων. Στόχος της παρέμβασης ήταν, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά να αναγνωρίσουν τους τρόπους λήψης απόφασης και αντίστασης στην πίεση...
 
7/12/2018
 
Συνεχίζοντας τις παρεμβάσεις, για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, το Κέντρο μας υλοποίησε, πρόγραμμα, στους μαθητές των δυο τμημάτων  της  Ε τάξης του  Δημοτικού Σχολείου Αγίου Αδριανού ,  για την ασφάλεια  στο διαδίκτυο, με θέμα «Διαδίκτυο …αυτός ο άγνωστος φίλος μας». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα διάρκειας τριών δίωρων συναντήσεων. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζήτηση,...
 
7/12/2018
Ολοκληρώθηκε  το Βιωματικό Εργαστήριο Γονέων  με γονείς μαθητών από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου, στα πλαίσια της συνεργασίας μας με την σχολική μονάδα. Έφτασε στο τέλος του ένα βιωματικό ταξίδι, πέντε συναντήσεων που ήταν γεμάτο γνώσεις, απόψεις, εμπειρίες. Στόχος ήταν να επεξεργαστούμε το θέμα της ανθρώπινης επικοινωνίας, εστιάζοντας σε αυτήν με τα παιδιά μας. Μέσα από βιωματικές...
 
3/12/2018
 
Συνεχίζοντας για μια ακόμα σχολική χρονιά την συνεργασία μας με το 10ο Νηπιαγωγείο Άργους, υλοποιήθηκε ανοιχτή συζήτηση με τους γονείς των μικρών μαθητών με θέμα «Επικοινωνώντας με το παιδί μου»,  την Πέμπτη 29 Νοεμβρίου. Στόχος της συζήτησης ήταν να αναδειχθεί η σημασία της επικοινωνίας μεταξύ των μελών της οικογένειας, όποια μορφή κι αν έχει αυτή, να γίνει κατανοητό ότι τόσο η λεκτική όσο...
 
29/11/2018
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το 5ο Δημοτικό Σχολείο Άργους, υλοποιήθηκε στις 20, 21 και 23 Νοεμβρίου 2018 το βραχύχρονο πρόγραμμα  «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», που αφορούσε τους μαθητές της Β τάξης. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό...
 
29/11/2018
 
Ολοκληρώθηκε το 2ήμερο βιωματικό εργαστήρι ενδυνάμωσης εκπαιδευτικών με τίτλο «Αντιμέτωποι με τις δυσκολίες, σύνδεση με τις ικανότητες» Στο Εργαστήρι ,συνολικής διάρκειας 8 ωρών (Τετάρτη 14 Νοεμβρίου και Τετάρτη 21 Νοεμβρίου) συμμετείχαν Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας.. Οι συμμετέχοντες μέσα από ένα ταξίδι στην προσωπική και επαγγελματική τους πορεία, κλήθηκαν να δουν τη...
 
12/11/2018
Συνεχίζοντας τις παρεμβάσεις, για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, το Κέντρο μας υλοποίησε, πρόγραμμα, στους μαθητές της  Ε τάξης του  Δημοτικού Σχολείου Αρχαίας Επιδαύρου,  για την ασφάλεια  στο διαδίκτυο, με θέμα «Διαδίκτυο …αυτός ο άγνωστος φίλος μας». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα διάρκειας τριών δίωρων συναντήσεων. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζήτηση, παιχνίδια κα, τα παιδιά...
 
12/11/2018
 
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, υλοποιήθηκε το βραχύχρονο πρόγραμμα  «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», που αφορούσε τους μαθητές της Β τάξης. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με τους...
 
1/11/2018
Το Κέντρο μας, συμμετείχε, στα πλαίσια της συνεργασίας του με το  Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην εκπαίδευση, στο Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα –παράσταση θεάτρου φόρουμ για σχολεία, με θέμα τη λήψη αποφάσεων και την πρόληψη των εξαρτητικών συμπεριφορών, «Διαφυγές… από κάθε εξάρτηση», που υλοποιήθηκε στο 2ο Λυκειο Άργους και αφορούσε μαθητές Α τάξης.
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 57 από 61 Επόμενο Τέλος