26/2/2020
 
Συνεχίζοντας την συνεργασία μας  με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου,  πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου δυο ακόμα παρεμβάσεις, για τους μαθητές των Α1 και Α2 μαθητικών τμημάτων,  με θέμα «Εγώ; Εσύ; Ή μήπως εμείς;». Οι μαθητές, κάθε τμήματος χωριστά,  μέσα από παραμύθι, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες μίλησαν για την διαφορετικότητα, αναγνώρισαν τις δικές τους...
 
25/2/2020
Συνεχίζοντας την συνεργασία μας  με το Δημοτικό Σχολείο Αφων Μαλτέζου,  πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου και την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου  δυο ακόμα παρεμβάσεις, για τους μαθητές των Β1 ΚΑΙ Β2 μαθητικών τμημάτων,  με θέμα «Εγώ; Εσύ; Ή μήπως εμείς;». Οι μαθητές, κάθε τμήματος χωριστά,  μέσα από παραμύθι, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες μίλησαν για την διαφορετικότητα,...
 
25/2/2020
 
Στα πλαίσια της συνεργασία μας και για την φετινή σχολική χρονιά με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου, την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου, υλοποιήθηκε για τους μαθητές του Ε1 μαθητικού τμήματος, μια βραχεία παρέμβαση με θέμα «Μεγαλώνω και Αλλάζω». Στα πλαίσια ενός μαθητικού δίωρου γίνεται προσπάθεια να κατανοήσουν οι μικροί μαθητές την φυσιολογικότητα των αλλαγών ως διαδικασία που αφορά όλους τους...
 
25/2/2020
Συνεχίζοντας τις παρεμβάσεις, για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, το Κέντρο μας υλοποίησε, ένα ακόμα πρόγραμμα για τους μαθητές του Ε2 μαθητικού τμήματος, του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άργους, αυτήν την φορά, με θέμα «Διαδίκτυο …αυτός ο άγνωστος φίλος μας» στις 18, 21 και 25 Φεβρουαρίου 2020. Με αυτό το πρόγραμμα ολοκληρώθηκαν και οι παρεμβάσεις που αφορούν τους μαθητές της σχολικής μονάδας για...
 
21/2/2020
 
Στα πλαίσια της συνεργασία μας και ολοκληρώνοντας τις παρεμβάσεις για τους μαθητές για την φετινή σχολική χρονιά στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου, την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου, υλοποιήθηκε για τους μαθητές της Ε τάξης, μια βραχεία παρέμβαση με θέμα «Μεγαλώνω και Αλλάζω». Στα πλαίσια ενός μαθητικού δίωρου γίνεται προσπάθεια να κατανοήσουν οι μικροί μαθητές την φυσιολογικότητα των αλλαγών ως...
 
21/2/2020
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το 5ο Δημοτικό Σχολειό Ναυπλίου, υλοποιήθηκε ένα ακόμα βραχύχρονο πρόγραμμα, με θέμα αυτή την φορά «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», για τους μαθητές της Α τάξης , στις 12, 14 και 21 Φεβρουαρίου 2020. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν...
 
20/2/2020
 
Σε δύο διαδοχικές συναντήσεις στην Τουριστική Σχολή (ΙΕΚ Πελοποννήσου) στο Άργος την Τετάρτη 19 και την Πέμπτη 20/2/2020 ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των σπουδαστών με θέμα "Εξαρτήσεις και Κάπνισμα, μύθοι ή αλήθειες;" Η παρουσία των σπουδαστών ήταν έντονη με πολλές ερωτήσεις, σχόλια, προβληματισμούς και ανησυχίες σε σχέση με τη χρήση καπνού, τα αίτια και τις...
 
19/2/2020
Στα πλαίσια του προγράμματος « Διαδίκτυο αυτός ο άγνωστος φίλος μας» που υλοποίησε το Κέντρο μας στα τμήματα της Ε΄ τάξης του 3ου Δημοτικού σχολείου Άργους και με αφορμή την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική δράση που είχε στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του συνόλου των μαθητών του σχολείου. Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Ε΄τάξης, σε μικρές ομάδες ενημέρωσαν...
 
19/2/2020
 
Το Κέντρο μας συνεχίζοντας τις παρεμβάσεις στο μαθητικό πληθυσμό και την συνεργασία με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου ολοκλήρωσε το βραχύχρονο πρόγραμμα «Τα μαγικά φίλτρα στη ζωή μας», για τους μαθητές της Δ τάξης. Το πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε στις 14 και 19 Φεβρουαρίου 2020, έχει διάρκειας 2 δίωρων συναντήσεων. Έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από θέματα εξαρτήσεων...
 
19/2/2020
Συνεχίζοντας την συνεργασία μας, με το Δημοτικό Σχολείο Σκαφιδακίου, το Κέντρο μας πραγματοποίησε μια ακόμα παρέμβαση, την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020, για τους μαθητές της Γ τάξης αυτήν την φορά, με θέμα «Ανακαλύπτοντας τον εαυτό μου». Είναι μια βραχύχρονη παρέμβαση διάρκειας δυο μαθητικών ωρών με στόχο την καλλιέργεια θετικής εικόνας εαυτού και την αντιμετώπισή του άλλου με σεβασμό....
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 1 από 68 Επόμενο Τέλος